Kompozītmateriāla motora aizsargs FORD TRANSIT
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs FORD TRANSIT
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs RENAULT MASTER
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs VW CRAFTER
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs CHRYSLER TOWN & COUNTRY
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs OPEL MOVANO
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs MERCEDES BENZ R-klasse (W251)
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Dzinēja, ātrumkārbas un radiatora aizsargs MET SKODA OCTAVIA A8
Noliktavā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs AUDI A 8
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs FORD TRANSIT
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Dzinēja, ātrumkārbas un radiatora aizsargs MET TOYOTA LAND CRUISER 150
TOYOTA LAND CRUISER 150 2009- Dzinējs: V-2.7i, 3.0D Ātrumkārba: Automātiska Materiāls: 2 mm tērauds. Stiprinājumi: pilns stiprinājumu komplekts
Noliktavā:
> 1 gab.
|
|
|
|
|
Kartera aizsargs AL FORD TRANSIT
Noliktavā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs CHRYSLER TOWN & COUNTRY/DODGE CARAVAN
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs BMW 3 (E46)
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs FORD TRANSIT
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Dzinēja, ātrumkārba, sadales kārba, radiators aizsargs MET VW AMAROK
Dzinējs, ātrumkārba, pārnesumkārba. Tikai V-3,0 TDI. Metāla aizsargs no 2 mm tērauda. Cinkots un krāsots ar pulverkrāsu un laku. Komplekts satur montāžas skrūves un kronšteinus.
Noliktavā:
> 1 gab.
|
|
|
|
|
Kartera aizsargs AL JEEP WRANGLER
Kartera aizsargs - reduktora aizsardzība, OPA088ALU. - JEEP WRANGLER, 2018-(dzinējiem 2.0L, 2.2L) - Materiāls: alumīnijs, 6 mm biezs. Uzstādīšanai nepieciešamais skrūvju komplekts ir iekļauts, montēšana tiek veikta oriģinālajās stiprinājuma vietās uz automašīnas rāmja. Reduktora aizsargs - tā ir tikai viena kartera aizsargu komplekta(OPAK025ALU) daļa, taču to var izmantot bez nepieciešamības uzstādīt citas daļas.
Noliktavā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kartera aizsargs AL Toyota Land Cruiser J90/J95
Kartera aizsargs - reduktora aizsardzība, OPA015ALU. - Toyota Land Cruiser J95, 1996-2002(gara bāze), dīzelis. - Materiāls: alumīnijs, 6 mm biezs. Uzstādīšanai nepieciešamais skrūvju komplekts ir iekļauts, montēšana tiek veikta oriģinālajās stiprinājuma vietās uz automašīnas rāmja. Reduktora aizsargs - tā ir tikai viena kartera aizsargu komplekta. (OPAK003ALU/OPAK013ALU) daļa, taču to var izmantot bez nepieciešamības uzstādīt citas daļas. Lai uzstādītu reduktora aizsargu Toyota Land Cruiser J90 īsajai versijai, papildus tam jāiegādājas aizsargsiju (OP062MET).
Noliktavā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kartera aizsargs AL Toyota Land Cruiser J90/J95
Kartera aizsargs - pārnesumkārbas aizsardzība, OPA014ALU. - Toyota Land Cruiser J90/J95, 1996-2002 (dīzeļdzinējiem). - Materiāls: alumīnijs, 6 mm biezs. Uzstādīšanai nepieciešamais skrūvju komplekts ir iekļauts, montēšana tiek veikta oriģinālajās stiprinājuma vietās uz automašīnas rāmja. Pārnesumkārbas aizsargs - tā ir tikai viena kartera aizsargu komplekta (OPAK003ALU/OPAK013ALU) daļa, taču to var izmantot bez nepieciešamības uzstādīt citas daļas.
Noliktavā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kartera aizsargs AL Toyota Land Cruiser J95
Kartera aizsargs - reduktora aizsardzība, OPA075ALU. - Toyota Land Cruiser J95, 1996-2002 (garā versija), benzīna dzinējiem. - Materiāls: alumīnijs, 6 mm biezs. Uzstādīšanai nepieciešamais skrūvju komplekts ir iekļauts, montēšana tiek veikta oriģinālajās stiprinājuma vietās uz automašīnas rāmja. Reduktora aizsargs - tā ir tikai viena kartera aizsargu komplekta (OPAK019ALU/OPAK020ALU) daļa, taču to var izmantot bez nepieciešamības uzstādīt citas daļas. Lai uzstādītu reduktora aizsargu Toyota Land Cruiser J90 īsajai versijai, papildus tam jāiegādājas aizsargsiju (OP062MET).
Noliktavā:
0 gab.
|
|
|
|
|