Kompozītmateriāla motora aizsargs NISSAN TEANA
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.
ATVAINOJAMIES Bilde šobrīd nav pieejama
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs FIAT PUNTO
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs HONDA ACCORD
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs HYUNDAI GETZ
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs SKODA FELICIA
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs TOYOTA YARIS, VERSO-S
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs TOYOTA YARIS, VERSO-S
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs MAZDA PREMACY
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs NISSAN MAXIMA
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.
ATVAINOJAMIES Bilde šobrīd nav pieejama
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs SUBARU FORESTER
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Dzinēja, ātrumkārbas un radiatora aizsargs MET MITSUBISHI OUTLANDER
Noliktavā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs SEAT INCA/IBIZA
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs HYUNDAI TERRACAN
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs SUBARU IMPREZA
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs TOYOTA LAND CRUISER 150
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs OPEL AGILA
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs HONDA ACCORD
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs SUBARU LEGACY
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs OPEL INSIGNIA
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs FORD B-MAX
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|