Kartera aizsargs MET AUDI A 3,SEAT LEON,SKODA SUPERB,VW GOLF VII/PASSAT (B8)
Noliktavā:
> 1 gab.
|
|
|
|
|
Kartera aizsargs MET AUDI A 3,VW GOLF VII
Kods 26.2415 Kartera aizsargs ir nepieciešama katras automašīnas sastāvdaļa. Tās konstrukcija ir paredzēta, lai novērstu mehāniskus bojājumus detaļām un mezgliem, kas atrodas transportlīdzekļa zemākajos punktos. Kartera aizsargs ir izgatavots, ņemot vērā transportlīdzekļa individuālos parametrus. Tā forma ir atkarīga no automašīnas virsbūves veida, motora izmēra, pārnesumkārbas veida, konfigurācijas un citiem parametriem. Kartera aizsargs 'Sheriff' droši aizsargā Jūsu automašīnas motora nodalījumu no bojājumiem, uzbraucot uz asiem un cietiem priekšmetiem. Tā konstrukcija aizsargā motora nodalījumu no mitruma un netīrumiem un nodrošina metāla spārnu klātbūtni, kas darbojas kā bagāžnieks. Kartera izsarga konstrukcijā 'Sheriff' ir paredzētas atveres motora izpūtei, kas nodrošina temperatūras režīma stabilitāti. Pulverveida pārklājums, kas veikts pēc īpašas tehnoloģijas, ir ar augstu izturību pret bojājumiem un novērš koroziju. Vietās, kur pārsegs saskaras ar virsbūvi, ir paredzēti gumijas amortizatori, kas samazina troksni un vibrāciju, automašīnai braucot. Kartera aizsargam 'Sheriff' ir atveres eļļas iztukšošanai un eļļas filtru nomaiņai, kas samazina automašīnas uzturēšanas ekspluatācijas izmaksas. 'Sheriff' kartera aizsarga izstrāde tiek veikta, ņemot vērā automašīnas individuālās dizaina iezīmes, un tā uzstādīšana tiek veikta tikai uz standarta caurumiem, izmantojot augstas kvalitātes stiprinājumus. Kartera aizsargs 'Sheriff' tiek izgatavots ar štancēšanas metodi, kas uzlabo tā tehniskās īpašības un konstrukcijas izturību. Kartera aizsargs 'Sheriff', sadalot gaisa plūsmu, padara automašīnu racionalizētāku un uzlabo saķeri ar ceļu.
Noliktavā:
> 1 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs TOYOTA LAND CRUISER 120
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs BMW 7 (E32)
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs HONDA ACCORD
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs HONDA STREAM
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs HONDA FR-V
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kartera aizsargs MET MAZDA 3
Kods 12.0545 Kartera aizsargs ir nepieciešama katras automašīnas sastāvdaļa. Tās konstrukcija ir paredzēta, lai novērstu mehāniskus bojājumus detaļām un mezgliem, kas atrodas transportlīdzekļa zemākajos punktos. Kartera aizsargs ir izgatavots, ņemot vērā transportlīdzekļa individuālos parametrus. Tā forma ir atkarīga no automašīnas virsbūves veida, motora izmēra, pārnesumkārbas veida, konfigurācijas un citiem parametriem. Kartera aizsargs 'Sheriff' droši aizsargā Jūsu automašīnas motora nodalījumu no bojājumiem, uzbraucot uz asiem un cietiem priekšmetiem. Tā konstrukcija aizsargā motora nodalījumu no mitruma un netīrumiem un nodrošina metāla spārnu klātbūtni, kas darbojas kā bagāžnieks. Kartera izsarga konstrukcijā 'Sheriff' ir paredzētas atveres motora izpūtei, kas nodrošina temperatūras režīma stabilitāti. Pulverveida pārklājums, kas veikts pēc īpašas tehnoloģijas, ir ar augstu izturību pret bojājumiem un novērš koroziju. Vietās, kur pārsegs saskaras ar virsbūvi, ir paredzēti gumijas amortizatori, kas samazina troksni un vibrāciju, automašīnai braucot. Kartera aizsargam 'Sheriff' ir atveres eļļas iztukšošanai un eļļas filtru nomaiņai, kas samazina automašīnas uzturēšanas ekspluatācijas izmaksas. 'Sheriff' kartera aizsarga izstrāde tiek veikta, ņemot vērā automašīnas individuālās dizaina iezīmes, un tā uzstādīšana tiek veikta tikai uz standarta caurumiem, izmantojot augstas kvalitātes stiprinājumus. Kartera aizsargs 'Sheriff' tiek izgatavots ar štancēšanas metodi, kas uzlabo tā tehniskās īpašības un konstrukcijas izturību. Kartera aizsargs 'Sheriff', sadalot gaisa plūsmu, padara automašīnu racionalizētāku un uzlabo saķeri ar ceļu.
Noliktavā:
> 1 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs HONDA CR-V
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs CITROEN C-CROSSER,PEUGEOT 4007,MITSUBISHI OUTLANDER
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs TOYOTA LAND CRUISER 150
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs MITSUBISHI SPACE WAGON
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kartera aizsargs MET VW PASSAT (B7)
Kods 26.2060 Kartera aizsargs ir nepieciešama katras automašīnas sastāvdaļa. Tās konstrukcija ir paredzēta, lai novērstu mehāniskus bojājumus detaļām un mezgliem, kas atrodas transportlīdzekļa zemākajos punktos. Kartera aizsargs ir izgatavots, ņemot vērā transportlīdzekļa individuālos parametrus. Tā forma ir atkarīga no automašīnas virsbūves veida, motora izmēra, pārnesumkārbas veida, konfigurācijas un citiem parametriem. Kartera aizsargs 'Sheriff' droši aizsargā Jūsu automašīnas motora nodalījumu no bojājumiem, uzbraucot uz asiem un cietiem priekšmetiem. Tā konstrukcija aizsargā motora nodalījumu no mitruma un netīrumiem un nodrošina metāla spārnu klātbūtni, kas darbojas kā bagāžnieks. Kartera izsarga konstrukcijā 'Sheriff' ir paredzētas atveres motora izpūtei, kas nodrošina temperatūras režīma stabilitāti. Pulverveida pārklājums, kas veikts pēc īpašas tehnoloģijas, ir ar augstu izturību pret bojājumiem un novērš koroziju. Vietās, kur pārsegs saskaras ar virsbūvi, ir paredzēti gumijas amortizatori, kas samazina troksni un vibrāciju, automašīnai braucot. Kartera aizsargam 'Sheriff' ir atveres eļļas iztukšošanai un eļļas filtru nomaiņai, kas samazina automašīnas uzturēšanas ekspluatācijas izmaksas. 'Sheriff' kartera aizsarga izstrāde tiek veikta, ņemot vērā automašīnas individuālās dizaina iezīmes, un tā uzstādīšana tiek veikta tikai uz standarta caurumiem, izmantojot augstas kvalitātes stiprinājumus. Kartera aizsargs 'Sheriff' tiek izgatavots ar štancēšanas metodi, kas uzlabo tā tehniskās īpašības un konstrukcijas izturību. Kartera aizsargs 'Sheriff', sadalot gaisa plūsmu, padara automašīnu racionalizētāku un uzlabo saķeri ar ceļu.
Noliktavā:
> 1 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs OPEL COMBO/CORSA (C)
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kartera aizsargs AUDI A 3,SEAT LEON/ALTEA/TOLEDO,SKODA YETI/SUPERB/OCTAVIA,VW CADDY/TOURAN/GOLF VI
Kartera aizsargs
Noliktavā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs CITROEN C 2
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs SUZUKI SX 4/SWIFT
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs MITSUBISHI LANCER
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs MITSUBISHI PAJERO
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs SUBARU IMPREZA/FORESTER
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|