Kompozītmateriāla motora aizsargs SEAT IBIZA/CORDOBA,SKODA FABIA/ROOMSTER/RAPID,VW POLO
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs AUDI A 3,SEAT LEON/TOLEDO/ALTEA
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs CADILLAC SRX
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs FIAT PUNTO
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs FORD S-MAX
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs MAZDA 6
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs NISSAN TEANA
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs NISSAN TEANA
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs OPEL VIVARO,RENAULT TRAFIC
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs PEUGEOT 206/207
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs RENAULT MODUS
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs FIAT DOBLO,OPEL COMBO
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs MITSUBISHI COLT
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs TOYOTA RAV 4
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kartera aizsargs MET MERCEDES BENZ VITO/VIANO
Kods 13.0821 Kartera aizsargs ir nepieciešama katras automašīnas sastāvdaļa. Tās konstrukcija ir paredzēta, lai novērstu mehāniskus bojājumus detaļām un mezgliem, kas atrodas transportlīdzekļa zemākajos punktos. Kartera aizsargs ir izgatavots, ņemot vērā transportlīdzekļa individuālos parametrus. Tā forma ir atkarīga no automašīnas virsbūves veida, motora izmēra, pārnesumkārbas veida, konfigurācijas un citiem parametriem. Kartera aizsargs 'Sheriff' droši aizsargā Jūsu automašīnas motora nodalījumu no bojājumiem, uzbraucot uz asiem un cietiem priekšmetiem. Tā konstrukcija aizsargā motora nodalījumu no mitruma un netīrumiem un nodrošina metāla spārnu klātbūtni, kas darbojas kā bagāžnieks. Kartera izsarga konstrukcijā 'Sheriff' ir paredzētas atveres motora izpūtei, kas nodrošina temperatūras režīma stabilitāti. Pulverveida pārklājums, kas veikts pēc īpašas tehnoloģijas, ir ar augstu izturību pret bojājumiem un novērš koroziju. Vietās, kur pārsegs saskaras ar virsbūvi, ir paredzēti gumijas amortizatori, kas samazina troksni un vibrāciju, automašīnai braucot. Kartera aizsargam 'Sheriff' ir atveres eļļas iztukšošanai un eļļas filtru nomaiņai, kas samazina automašīnas uzturēšanas ekspluatācijas izmaksas. 'Sheriff' kartera aizsarga izstrāde tiek veikta, ņemot vērā automašīnas individuālās dizaina iezīmes, un tā uzstādīšana tiek veikta tikai uz standarta caurumiem, izmantojot augstas kvalitātes stiprinājumus. Kartera aizsargs 'Sheriff' tiek izgatavots ar štancēšanas metodi, kas uzlabo tā tehniskās īpašības un konstrukcijas izturību. Kartera aizsargs 'Sheriff', sadalot gaisa plūsmu, padara automašīnu racionalizētāku un uzlabo saķeri ar ceļu.
Noliktavā:
> 1 gab.

|
|
|
|
|
Kartera aizsargs AL CITROEN BERLINGO,PEUGEOT PARTNER
Noliktavā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs FORD FOCUS ST
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs CITROEN C 5
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs VW TIGUAN
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs FIAT GRANDE PUNTO
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktavā:
0 gab.

|
|
|
|
|