Informācija par sīkdatņu izmantošanu.
Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību.
Turpinot lietot šo mājas lapu, Jūs piekrītiet sīkdatņu lietošanai SIA ML-SERVISS tīmekļa vietnē.
Lasīt vairāk
Sakabes āķis ir oriģināls, paredzēts konkrētam modelim. - Iekļauts viss nepieciešamais uzstādīšanai. Elektroinstalācijas iespējas. - MP2D1 - 7 PIN - universāls. - MPWH3S-G13 - 13 PIN universāls.
VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis Piekabes āķa gala montāža
A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā. B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura. Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO ! Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'. Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'. C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš. D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.
Piekabes āķa gala noņemšana A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu. B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu. C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā. D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas. E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā. F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.
VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis Piekabes āķa gala montāža
A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā. B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura. Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO ! Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'. Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'. C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš. D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.
Piekabes āķa gala noņemšana A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu. B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu. C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā. D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas. E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā. F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.
Sakabes āķis ir oriģināls, paredzēts konkrētam modelim. - Iekļauts viss nepieciešamais uzstādīšanai. VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis Piekabes āķa gala montāža
A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā. B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura. Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO ! Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'. Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'. C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš. D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.
Piekabes āķa gala noņemšana A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu. B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu. C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā. D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas. E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā. F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.
VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis Piekabes āķa gala montāža
A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā. B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura. Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO ! Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'. Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'. C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš. D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.
Piekabes āķa gala noņemšana A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu. B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu. C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā. D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas. E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā. F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.
L-164 VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis. -piemērots transportlīdzekļiem, kas aprīkoti ar brīvroku bagāžnieka atvēršanas sistēmu. Piekabes āķa gala montāža
A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā. B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura. Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO ! Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'. Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'. C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš. D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.
Piekabes āķa gala noņemšana A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu. B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu. C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā. D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas. E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā. F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.
VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis Piekabes āķa gala montāža
A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā. B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura. Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO ! Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'. Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'. C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš. D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.
Piekabes āķa gala noņemšana A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu. B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu. C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā. D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas. E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā. F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.
Sakabes āķis TESLA Model 3 (2017-) -modelis(-i) ar maksimālo vilkšanas jaudu
Vertikālā slodze uz lodi -116 kg. Velkamās piekabes masa ir 1600 kg (maksimālā vilkšanas jauda ir atkarīga no transportlīdzekļa kopējās masas un tāpēc var būt mazāka)
Pirms āķa uzstādīšanas pārliecinieties, vai tas ir tam sagatavots. Tas ir atkarīgs no indikatora krāsas, kas atrodas uz roktura. Indikatoram jābūt sarkanam. Pretējā gadījumā nospiediet pogu un pagrieziet to (vienmēr nospiestu) pulksteņrādītāja virzienā, līdz tā sasniedz galīgo pozīciju. Rokturim jāpaliek šajā pozīcijā. Noņemiet spraudni, kas aizsargā korpusa iekšpusi no netīrumiem. Pārliecinieties, ka korpusa iekšpuse nav piesārņota ar putekļiem, smiltīm utt. Ievietojiet āķi korpusā no apakšas tā, lai izvirzītās tapas tiktu ievietotas sagatavotajās vietās korpusā. Ievietojot āķi korpusā, nepieskarieties rotējošajai pogai. Pēc tam velciet bumbiņu pret sevi (lodīšu tapām kreisajā un labajā pusē jāatrodas korpusa dobumos). Mehānismam ir automātiski jābloķē āķis, un rokturim ir jāpagriežas tā, lai roktura logā parādītos zaļa krāsa, un pats rokturis noslīdētu par aptuveni 5 mm. Pirms sistēmas lietošanas vienmēr pārbaudiet, vai roktura logs vienmēr ir iestatīts zaļā krāsā. Pretējā gadījumā noņemiet āķi un sāciet montāžu no sākuma. C. Slēdzene mehānismā ir pretaizdzīšanas ierīce. Tas nav elements, kas ietekmē sistēmas lietošanas drošību. Sakabes āķi ir droši lietot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts iepriekš aprakstītajā veidā. D. Aizveriet mehānisma slēdzeni, pagriežot atslēgu par pusapgriezienu pulksteņrādītāja virzienā. Kad atslēga ir izņemta, rokturi nav iespējams nospiest un pagriezt, un tādējādi āķi nevar noņemt. Ja jūs varat aizvērt mehānismu ar atslēgu, tas nozīmē, ka bumba ir pareizi uzstādīta. Vissvarīgākais indikators joprojām ir logs uz roktura, kuram pirms vilkšanas sākuma ir jābūt zaļā krāsā. Pirms vilkšanas noteikti izņemiet atslēgu no mehānisma slēdzenes. Ātrās atbrīvošanas sistēma tagad ir gatava lietošanai. Izņemšana. Vienmēr atkabiniet piekabi, pirms atlaižat lodi un visus piederumus, kas traucē piekļuvi lodes atbrīvošanas mehānismam. Atveriet mehānisma slēdzeni, pagriežot atslēgu par pusapgriezienu pretēji pulksteņrādītāja virzienam. Turiet āķi ar kreiso roku. Nospiediet pogu uz leju un pēc tam (poga tiks visu laiku nospiesta) pagrieziet to līdz galam pulksteņrādītāja virzienā. Rokturim jāpaliek šajā pozīcijā. Āķim ir jāiznāk no korpusa gravitācijas ietekmē. Atbalstiet āķi tā, lai tas nenokristu uz grīdas. Pēc bumbiņas noņemšanas no korpusa ievietojiet komplektācijā iekļauto spraudni, kas aizsargā korpusa iekšpusi no piesārņojuma. Kad āķis netiek lietots, tas jāuzglabā drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek glabāts transportlīdzeklī, tas ir jānostiprina tā, lai tas nevarētu brīvi pārvietoties. Vaļīgs āķis var apdraudēt pēkšņas bremzēšanas vai pēkšņu manevru gadījumā.
Sakabes āķis ir oriģināls, paredzēts konkrētam modelim. - Iekļauts viss nepieciešamais uzstādīšanai. AUDI Q7/Q8. Pārbaudiet maksimālo vilkšanas jaudu!!! Max vertikāli 180kg
Pirms āķa uzstādīšanas pārliecinieties, vai tas ir tam sagatavots. Tas ir atkarīgs no indikatora krāsas, kas atrodas uz roktura. Indikatoram jābūt sarkanam. Pretējā gadījumā nospiediet pogu un pagrieziet to (vienmēr nospiestu) pulksteņrādītāja virzienā, līdz tā sasniedz galīgo pozīciju. Rokturim jāpaliek šajā pozīcijā. Noņemiet spraudni, kas aizsargā korpusa iekšpusi no netīrumiem. Pārliecinieties, ka korpusa iekšpuse nav piesārņota ar putekļiem, smiltīm utt. Ievietojiet āķi korpusā no apakšas tā, lai izvirzītās tapas tiktu ievietotas sagatavotajās vietās korpusā. Ievietojot āķi korpusā, nepieskarieties rotējošajai pogai. Pēc tam velciet bumbiņu pret sevi (lodīšu tapām kreisajā un labajā pusē jāatrodas korpusa dobumos). Mehānismam ir automātiski jābloķē āķis, un rokturim ir jāpagriežas tā, lai roktura logā parādītos zaļa krāsa, un pats rokturis noslīdētu par aptuveni 5 mm. Pirms sistēmas lietošanas vienmēr pārbaudiet, vai roktura logs vienmēr ir iestatīts zaļā krāsā. Pretējā gadījumā noņemiet āķi un sāciet montāžu no sākuma. C. Slēdzene mehānismā ir pretaizdzīšanas ierīce. Tas nav elements, kas ietekmē sistēmas lietošanas drošību. Sakabes āķi ir droši lietot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts iepriekš aprakstītajā veidā. D. Aizveriet mehānisma slēdzeni, pagriežot atslēgu par pusapgriezienu pulksteņrādītāja virzienā. Kad atslēga ir izņemta, rokturi nav iespējams nospiest un pagriezt, un tādējādi āķi nevar noņemt. Ja jūs varat aizvērt mehānismu ar atslēgu, tas nozīmē, ka bumba ir pareizi uzstādīta. Vissvarīgākais indikators joprojām ir logs uz roktura, kuram pirms vilkšanas sākuma ir jābūt zaļā krāsā. Pirms vilkšanas noteikti izņemiet atslēgu no mehānisma slēdzenes. Ātrās atbrīvošanas sistēma tagad ir gatava lietošanai. Izņemšana. Vienmēr atkabiniet piekabi, pirms atlaižat lodi un visus piederumus, kas traucē piekļuvi lodes atbrīvošanas mehānismam. Atveriet mehānisma slēdzeni, pagriežot atslēgu par pusapgriezienu pretēji pulksteņrādītāja virzienam. Turiet āķi ar kreiso roku. Nospiediet pogu uz leju un pēc tam (poga tiks visu laiku nospiesta) pagrieziet to līdz galam pulksteņrādītāja virzienā. Rokturim jāpaliek šajā pozīcijā. Āķim ir jāiznāk no korpusa gravitācijas ietekmē. Atbalstiet āķi tā, lai tas nenokristu uz grīdas. Pēc bumbiņas noņemšanas no korpusa ievietojiet komplektācijā iekļauto spraudni, kas aizsargā korpusa iekšpusi no piesārņojuma. Kad āķis netiek lietots, tas jāuzglabā drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek glabāts transportlīdzeklī, tas ir jānostiprina tā, lai tas nevarētu brīvi pārvietoties. Vaļīgs āķis var apdraudēt pēkšņas bremzēšanas vai pēkšņu manevru gadījumā.
VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis Piekabes āķa gala montāža
A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā. B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura. Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO ! Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'. Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'. C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš. D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.
Piekabes āķa gala noņemšana A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu. B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu. C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā. D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas. E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā. F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.
Sakabes āķis ir oriģināls, paredzēts konkrētam modelim. - Iekļauts viss nepieciešamais uzstādīšanai. VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis Piekabes āķa gala montāža
A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā. B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura. Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO ! Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'. Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'. C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš. D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.
Piekabes āķa gala noņemšana A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu. B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu. C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā. D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas. E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā. F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.
VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis Piekabes āķa gala montāža
A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā. B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura. Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO ! Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'. Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'. C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš. D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.
Piekabes āķa gala noņemšana A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu. B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu. C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā. D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas. E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā. F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.
VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis Piekabes āķa gala montāža
A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā. B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura. Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO ! Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'. Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'. C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš. D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.
Piekabes āķa gala noņemšana A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu. B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu. C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā. D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas. E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā. F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.
Sakabes āķis ir oriģināls, paredzēts konkrētam modelim. - Iekļauts viss nepieciešamais uzstādīšanai. Elektroinstalācijas iespējas - MP2D1 - 7 PIN - universāls. - MPWH3S-G13 - 13 PIN universāls.
VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis Piekabes āķa gala montāža
A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā. B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura. Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO ! Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'. Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'. C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš. D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.
Piekabes āķa gala noņemšana A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu. B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu. C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā. D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas. E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā. F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.
Sakabes āķis ir oriģināls, paredzēts konkrētam modelim. Nav paredēts piekabes vilkšanai!!! Max vertikāli 138kg - Iekļauts viss nepieciešamais uzstādīšanai. VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis Piekabes āķa gala montāža
A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā. B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura. Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO ! Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'. Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'. C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš. D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.
Piekabes āķa gala noņemšana A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu. B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu. C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā. D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas. E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā. F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.
VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis Piekabes āķa gala montāža
A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā. B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura. Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO ! Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'. Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'. C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš. D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.
Piekabes āķa gala noņemšana A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu. B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu. C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā. D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas. E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā. F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.
VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis Piekabes āķa gala montāža
A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā. B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura. Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO ! Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'. Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'. C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš. D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.
Piekabes āķa gala noņemšana A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu. B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu. C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā. D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas. E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā. F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.