Piekabes āķi

Kārtot pēc:
 
 
Kategorijas filtri:
Auto marka
Produkts Kods Cena Skaits
Auto sakabes āķis VW ID BUZZ

VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis
Piekabes āķa gala montāža

A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā.
B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura.
Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO !
Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'.
Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'.
C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš.
D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.

Piekabes āķa gala noņemšana
A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu.
B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu.
C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā.
D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas.
E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā.
F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.

Noliktavā: 0 gab.

E6724AV

Cena: 515.00 €

Auto sakabes āķis Subaru Solterra 2022-/Toyota bZ4X 2022-

Auto sakabes āķis vertikāli izņemams Subaru Solterra 2022-/Toyota bZ4X 2022-
-ļauj vilkt piekabi ar pilnu masu 750 kg.

Noliktavā: 0 gab.

2746T60

Cena: 515.00 €

Auto sakabes āķis BMW X5

303485600001 - WESTFALIA ražošana.
Piekabes āķis BMW X5
- G05, ieskaitot M-Sport 08 / 2018-.
- BMW X7 G07 2019-.
Ātri atbrīvojams, vertikāls lodīšu stiprinājums uz atslēgas. Neredzams bufera izgriezums.
Slodzes:
- velkamās piekabes masa ir 3500 kg.
- vertikālā slodze -140 kg.
- sakabes āķa svars 26 kg.
-Izstādot sakabes āķi, ir nepieciešams pilnas slodzes 13 kontaktu elektriķis ar numuru 21020535.

Noliktavā: 0 gab.

303485600001

Cena: 515.00 €

Auto sakabes āķis HONDA HR-V e:HEV

Sakabes āķis ir oriģināls, paredzēts konkrētam modelim. Nav paredēts piekabes vilkšanai!!! Max vertikāli 60kg
- Iekļauts viss nepieciešamais uzstādīšanai.
VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis
Piekabes āķa gala montāža

A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā.
B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura.
Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO !
Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'.
Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'.
C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš.
D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.

Piekabes āķa gala noņemšana
A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu.
B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu.
C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā.
D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas.
E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā.
F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.

Noliktavā: 0 gab.

H2404EV

Cena: 515.00 €

Auto sakabes āķis SUBARU Crosstrek / SUBARU XV

Noliktavā: 0 gab.

E6005CV

Cena: 515.00 €

Auto sakabes āķis MAZDA CX 7

Elektroinstalācijas iespējas.
- 16120506 - 7 PIN - oriģināls, 10.2007>
- 26120506 - 13 PIN - oriģināls, 10.2007>
- 737203 - 7 PIN - oriģināls, 10.2007>
- 748403 - 13 PIN - oriģināls, 10.2007>
- MP2D1 - 7 PIN - universāls.
- MPWH3S-G13 - 13 PIN universāls.



VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis
Piekabes āķa gala montāža

A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā.
B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura.
Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO !
Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'.
Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'.
C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš.
D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.

Piekabes āķa gala noņemšana
A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu.
B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu.
C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā.
D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas.
E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā.
F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.

Noliktavā: 0 gab.

M 58V

Cena: 513.81 €

Auto sakabes āķis MERCEDES BENZ S-klasse (W222)

Sakabes āķis ir oriģināls, paredzēts konkrētam modelim.
- Iekļauts viss nepieciešamais uzstādīšanai.
Elektroinstalācijas iespējas.
- 21040546 - 13 PIN - oriģināls, 07.2013 >
- MP2D1 - 7 PIN - universāls.
- MPWH3S-G13 - 13 PIN universāls.



VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis
Piekabes āķa gala montāža

A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā.
B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura.
Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO !
Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'.
Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'.
C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš.
D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.

Piekabes āķa gala noņemšana
A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu.
B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu.
C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā.
D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas.
E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā.
F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.

Noliktavā: 0 gab.

D 56V

Cena: 512.00 €

Auto sakabes āķis HYUNDAI I 20

VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis
Piekabes āķa gala montāža

A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā.
B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura.
Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO !
Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'.
Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'.
C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš.
D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.

Piekabes āķa gala noņemšana
A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu.
B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu.
C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā.
D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas.
E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā.
F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.

Noliktavā: 0 gab.

J 86V

Cena: 509.60 €

Auto sakabes āķis HYUNDAI I 30

VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis
Piekabes āķa gala montāža

A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā.
B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura.
Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO !
Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'.
Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'.
C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš.
D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.

Piekabes āķa gala noņemšana
A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu.
B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu.
C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā.
D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas.
E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā.
F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.

Noliktavā: 0 gab.

J 87V

Cena: 509.60 €

Auto sakabes āķis HONDA e:NY1

Sakabes āķis ir oriģināls, paredzēts konkrētam modelim. Nav paredēts piekabes vilkšanai!!! Max vertikāli 138kg
- Iekļauts viss nepieciešamais uzstādīšanai.
VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis
Piekabes āķa gala montāža

A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā.
B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura.
Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO !
Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'.
Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'.
C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš.
D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.

Piekabes āķa gala noņemšana
A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu.
B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu.
C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā.
D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas.
E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā.
F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.

Noliktavā: 0 gab.

H2412AV

Cena: 505.00 €

Auto sakabes āķis AUDI A 8

Sakabes āķis ir oriģināls, paredzēts konkrētam modelim.
- Iekļauts viss nepieciešamais uzstādīšanai.
Elektroinstalācijas iespējas
- MP2D1 - 7 PIN - universāls.
- MPWH3S-G13 - 13 PIN universāls.



VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis
Piekabes āķa gala montāža

A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā.
B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura.
Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO !
Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'.
Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'.
C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš.
D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.

Piekabes āķa gala noņemšana
A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu.
B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu.
C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā.
D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas.
E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā.
F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.

Noliktavā: 0 gab.

A 29V

Cena: 503.98 €

Auto sakabes āķis SUBARU OUTBACK 2021-

VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis
Piekabes āķa gala montāža

A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā.
B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura.
Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO !
Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'.
Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'.
C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš.
D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.

Piekabes āķa gala noņemšana
A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu.
B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu.
C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā.
D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas.
E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā.
F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.

Noliktavā: 0 gab.

E6004DV

Cena: 500.00 €

Auto sakabes LANDROVER RANGE ROVER

Auto sakabes āķis vertikali izņemams (T60) LandRover Range Rover

Noliktavā: 0 gab.

2411T60

Cena: 500.00 €

Auto sakabes āķis MERCEDES M-klasse W164

VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis
Piekabes āķa gala montāža

A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā.
B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura.
Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO !
Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'.
Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'.
C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš.
D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.

Piekabes āķa gala noņemšana
A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu.
B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu.
C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā.
D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas.
E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā.
F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.

Noliktavā: 0 gab.

ATVAINOJAMIES
Bilde šobrīd nav pieejama

E4117CV

Cena: 500.00 €

Auto sakabes āķis MERCEDES BENZ A-klasse (V177

VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis MERCEDES BENZ A-klasse (V177, W177), B-klasse (W247)

Noliktavā: 0 gab.

313640600001

Cena: 500.00 €

Auto sakabes āķis MERCEDES BENZ GLB-klasse (X247)

Sakabes āķis ir oriģināls, paredzēts konkrētam modelim.
- Iekļauts viss nepieciešamais uzstādīšanai.
VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis
Piekabes āķa gala montāža

A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā.
B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura.
Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO !
Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'.
Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'.
C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš.
D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.

Piekabes āķa gala noņemšana
A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu.
B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu.
C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā.
D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas.
E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā.
F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.

Noliktavā: 0 gab.

D 62V

Cena: 499.00 €

Auto sakabes āķis

Noliktavā: 0 gab.

SU0145

Cena: 498.01 €

Auto sakabes āķis Volvo V60 II

Volvo V60 II (Type 225, 227) 02 / 2018 -

Noliktavā: 0 gab.

ATVAINOJAMIES
Bilde šobrīd nav pieejama

320174600001

Cena: 496.00 €

Auto sakabes āķis MAZDA 3

Elektroinstalācijas iespējas.
- 16120525 - 7 PIN - oriģināls, 03.2019 >
- 26120525 - 13 PIN - oriģināls, 03.2019 >
- 737604 - 7 PIN - oriģināls, 01.2019 >
- 747314 - 13 PIN - oriģināls, 03.2019 >
- MP2D1 - 7 PIN - universāls.
- MPWH3S-G13 - 13 PIN universāls.



VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis
Piekabes āķa gala montāža

A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā.
B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura.
Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO !
Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'.
Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'.
C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš.
D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.

Piekabes āķa gala noņemšana
A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu.
B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu.
C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā.
D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas.
E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā.
F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.

Noliktavā: 0 gab.

M 70V

Cena: 495.56 €

Auto sakabes āķis Lexus RX 450h


L-164 VERTIKĀLI viegli noņemams piekabes āķis.
-piemērots transportlīdzekļiem, kas aprīkoti ar brīvroku bagāžnieka atvēršanas sistēmu.
Piekabes āķa gala montāža

A. Pirms piekabes āķa gala montāžas pārliecinieties, ka tas atrodas pozīcijā 'set'. To var redzēt pēc krāsas rāmja indikatora logā: tam būtu jābūt krāsai 'sarkans'. Ja tas tā nav, tad stingri pagrieziet darbības rokturi līdz galam un pēc tam pagrieziet rokturi - pulksteņrādītāja virzienā līdz galam. Tad rokturim ir jāpaliek šajā pozīcijā.
B. Noņemiet plastmasas vāciņu un pārliecinieties, ka korpuss ir iztīrīts no dubļiem, grantiem, ceļu gruvešiem, utt., ievietojiet noņemamo āķa galu korpusā un pārvietojiet to uz augšu, līdz trīsstūrveida tapas ieiet attiecīgajos padziļinājumos (kreisās un labās puses) korpusā. Ievietojot noņemamo āķa galu mehānismā, neturiet rokas pie pagrieziena roktura.
Tālāk, velciet bumbu pret sevi, turot trošu lūku iepriekšminētajā pozīcijā, t.i., trīsstūrveida adatas, kas atrodas korpusa attiecīgajās padziļinājumos (pa kreisi / pa labi). Tad sistēma automātiski bloķēsies, un pagrieziena rokturis pagriezīsies uz indikatoru zaļā krāsā, kā arī pagrieziena rokturis aties aptuveni 5 mm. PĀRBAUDI ŠO !
Pirms piekabes āķa lietošanas vienmēr pārbaudiet rāmja indikatora logu, tam ir jārādās 'zaļā krāsā'.
Ja tas tā nav, noņemiet sakabes āķa galu un atkal sāciet montāžas procesu no punkta 'A'.
C. Mehāniskā slēdzene ir ierīce pret zādzību. Mehāniska slēdzene neietekmē sistēmas drošību. Piekabes āķi var arī izmantot bez slēdzenes, ja mehānisms ir pareizi uzstādīts, kā aprakstīts iepriekš.
D. Aizslēdziet mehānisko slēdzeni, pagriežot atslēgu pulksteņa rādītāja virzienā par pus pagriezienu. Izņemiet atslēgu, pēc tam pagrieziena rokturis vairs nevar tikt iespiests, un to nevarēs pagriezt pietiekami, lai aktivizētu mehānismu. Ja var aizslēgt ar atslēgu slēdzeni, tas arī apstiprina, ka piekabes āķa gals ir pareizi uzstādīts. Ir svarīgi, lai rāmja indikatora logs rādītu 'zaļu' krasu. Pirms brauciena sākuma atcerieties izņemt atslēgu no slēdzenes. Tad piekabes āķis ir gatavs lietošanai.

Piekabes āķa gala noņemšana
A. Vispirms vienmēr atāķējiet piekabi, pirms ņemat piekabes āķa galu nost, un noņemiet visus citus piederumus, kas var traucēt noņemt āķa galu.
B. Atbloķējiet mehānismu, pagriežot atslēgu pretēji pulksteņrādītāja virzienam par pus apgriezienu.
C. Ar kreiso roku turiet noņemamo āķa galu. Piespiediet darba rokturi pilnībā uz iekšu, un tad, turot to nospiestu, pagrieziet rokturi pavisam pulksteņrādītāja virzienā līdz gala pozīcijai. Rokturis paliks šajā pozīcijā.
D. Ļaujiet, lai noņemamais āķa gals izbīdītos no korpusa, turot to rokā, lai tas nenokristu uz grīdas.
E. Pēc bumbas noņemšanas uz korpusa jāpiestiprina plastmasas uzmava, kas aizsargās no netīrumu nokļūšanas mehānismā.
F. Ja nelietojat, piekabes āķa galu turiet drošā, tīrā un sausā vietā. Ja tas tiek turēts transportlīdzeklī, tam jābūt novietotam tā, lai tas nevar nokļūt auto salona nodalījumā pie straujas bremzēšanas, liela pagrieziena vai avārijas gadījumā.

Noliktavā: > 1 gab.

STL164

Cena: 495.00 €