Kompozītmateriāla motora aizsargs AUDI A 4/A 5
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktāvā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs AUDI A 4/A 5
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktāvā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs MERCEDES BENZ SPRINTER
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktāvā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs BMW 7 (E38)
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktāvā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs HONDA HR-V
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktāvā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs AUDI A4
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktāvā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs ALFA ROMEO GIULIETTA
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktāvā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs VW CRAFTER
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktāvā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs CHEVROLET CAPTIVA
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktāvā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs JEEP GR CHEROKEE
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktāvā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs ALFA ROMEO 159
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktāvā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs FORD FOCUS
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktāvā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs SUBARU OUTBACK
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktāvā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla pārnesumkārbas un sadales kārbas aizsargs JEEP GR CHEROKEE
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktāvā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs LEXUS GS
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktāvā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs AUDI A 6
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktāvā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs HYUNDAI TUCSON
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktāvā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs HYUNDAI I 30
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktāvā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs OPEL VECTRA
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktāvā:
0 gab.
|
|
|
|
|
Kompozītmateriāla motora aizsargs TOYOTA LAND CRUISER 120
Dzinēja aizsargi -izgatavoti ar modernākajām tehnoloģijām no kompozītmateriāliem. Garantē dzinēja un tā agregātu aizsardzību pret jebkuriem triecieniem. Pilnība nosargā dzinēja nodalījumu pret mitruma, sāls, sniega un dubļu nokļūšanu tajā. Atšķirībā no metāliskiem aizsargiem labi amortizē triecienus un neveidojas paliekošas deformācijas, kuras vēlāk varētu novērst pie dienēja vai tā agregātu bojājumiem. Dzinēja aizsargu stiprina tikai pie slogojamiem elementiem – lonžeroniem, priekšējās un aizmugurējas sijas.
Aizsarga stiprinājuma elementi vienlaicīgi kalpo arī kā drošinātāji. Saņemot spēcīgu dinamisko triecienu, kas pārsniedz lonžeronu izturību, aizsargs atvienojas un paliek uz šķēršļa, vienlaicīgi pasargājot no bojājumiem visu automašīnas apakšdaļu, ejošu pāri aizsargam. Pats aizsargs šādos gadījumos sabrūk ļoti reti. Parasti to uzliek atpakaļ, izmantojot jaunus stiprināšanas elementus. Šie stiprinājumi izpilda vēl vienu svarīgu uzdevumu – nodrošina pasīvās aizsardzības prasības atbilstoši EURO NCAP normām. Pie stipra frontālā trieciena aizsargs atvienojas un dod iespēju dzinējam bez lieka apgrūtinājuma novirzīties zem automašīnas salona.
Noliktāvā:
0 gab.
|
|
|
|
|